tisdag 1 mars 2011

Teatern

Hejhej!

Är lite sen, men ändån ^^
Vi var på en teater med 8B för ett bra tag sedan då tittade vi på en teater som jag faktiskt har glömt vad den heter :)
Jag uppfattade den som att, där var åtta personer på scenen och jag tog det som om att en var när dom gick på gymnasiet och när dom var lite äldre. Kanske bara jag som tänkte så? :)
Jag tryckte att den var mög tråkig! den såg ut att kunna vara riktigt bra när man kom in och hörde namnet, och när den startade verkade den lovande, men redan efter tio femton minuter (kanske mindre) var jag uttråkade och hållde på med annat samtidigt tex. gäspade och tittade runt på alla andra som var där och alla gamla tanter och gubbar som skrattade så fort det var något (tråkig humor, och folk säger det om mig, knappast!) :P

3 kommentarer:

  1. Tack för att du är ärlig! Jag uppfattade rollerna precis som du men sen skrattade jag (men kanske va jag tanten du tittade på....).

    SvaraRadera
  2. Haha, nej det tror jag inte. hon hade grått hår och gula tänder. kanske du hade klätt ut dig för dom timmarna? :P

    SvaraRadera
  3. Förresten. vad heter du nu igen på blogger och vad heter Sissi som vi skulle skicka våra praoblogg saker till? :)

    SvaraRadera