lördag 12 mars 2011

Min första praktik vecka :P

Hej!
Detta är vår första hund i går Fredag, han simmar för att han är förlamad i båda bakbenen, jag tycker att det är onödigt att än så länge lägga 4000 kr på en hund som inte ens har börjat röra på sina ben. hur många tusen ska ägaren lägga ner på sin hund innan hon kanske inser att hunden inte kommer att bli frisk igen och aldrig kunna gå igen?? Jaja, hon får ju göra som hon vill, jag tycker bara att det är onödigt!



Detta är Wilma och hon skulle bara duscha och borstas av så att hon inte fäller så mycket. Hennes matte ville inte att hon skulle simma för hon var rädd att Wilma skulle drunkna, snacka om att vara rädd för vatten själv. :P












Och så har vi Elins lilla vovve som fastnar så bra på bild! Hon är super söt och så fick jag bada henne! Det var jätte kul, hon älskar att simma och ville inte gå upp ur vattnet. hon var i vattnet och badade i 45 minuter med 10 minuters paus som max. :P




















Jag har varigt på prao i en vecka nu, det har varigt kul.
Ska dit på måndag igen,men då kommer det dit en annan som också ska vara med oss. 
Det kommer bli jätte kul, vet inte varför men det kommer det i alla fall. 
Michaela kom in i onsdags och hälsade på, hon verkade jätte trevlig! 
Och så har hon en liten valp!

Hejdå!  :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar