onsdag 5 oktober 2011

V. 40- Efter plugget.

Hej.

När vi är riktigt små frågar personer oss vad vi vill bli när
vi blir stora, då svarar vi: prinsessa, brandman eller i mitt fall vampyr.
När vi är lite äldre frågar de oss igen då svarar vi:
cowboy, som mamma/pappa eller i mitt fall: rodeo ryttare.
När man sedan växer upp och går i sisådär 5:an frågar
de oss igen då svarar vi: Vetrinär, massör, eller i mitt fall: Gift med Robert Pattinson
Men nu när vi växt upp frågar de oss en sista gång vad vi vill bli.
Nu är tillfället för oss att veta. Vissa vet, andra tror att dom vet.
(Gör dom rätt val genom att välja det yrket som man tror att man vill gå?)
Men jag tror aldrig att vi riktigt vet avd vi vill bli.
Nu drömmer folk om att bli advokat, vetrinär eller i mitt fall: Annorlunda.

Kommer mer sen. ! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar