tisdag 8 mars 2011

Min praktik dag! :P *happy*

Allra sist ut var taxen bobbo, som simmar för att han har lite problem med högerbakben. (han använder inte det när han simmar,bara när han är ute och går, fast knappt då heller.)
Hej! Jag har varigt på min praktikplats i en dag nu. (ni kanske tänker att jag har varigt däri två dagar, men nej, jag var ledig idag! :) jag fick ta ut idag på lördag istället om jag ville. och jag sa: klart jag vill! jag trivs bra på min praktikplats!
Emelie kom vid elva och hennes första hund heter Happy, det är en stammis, bara för att hon är så jätte hårig så hennes husse tycker att hon ska klippas en gång i månaden.

 Min dag började 10, jag kom 9.45 bara för att min klocka på mobilen går för fort och jag ville inte bli sen och mamma var tidig och tyckte att jag skulle  komma i tid (för en gångs skull) vi åt lunch vid halv ett och jag slutade vid 4 för Elin (min ''ledare'' skulle till stallet så hon slutar vid den tiden varje måndag.

Ses!






2 kommentarer:

  1. Du verkar ha det bra!
    Trevligt att du lägger upp bilder som förklarar.

    SvaraRadera
  2. Jag har det riktigt bra! hihi :P

    SvaraRadera