tisdag 19 oktober 2010

Denna veckans intressanta ;)

Hejhej!

Idag ska jag skriva om vad vi gör på lektionerna. Ja, vi håller ju fortfarande på med det inför provet. nu börjar folket tröttna, nu håller dom flesta bara på med facebook eller bilddagboken eller blocket. ingen jobbar typ längre! Jag sitter i ett litet grupprum och jobbar och lyssnar på musik. Det är ju bra, men vad jag vet så är dom flesta inne på blocket, ingen orkar med att jobba i och med att det är så långt kvar tills att vi ska ha provet! jag tycker att man kan ta den vecka till att jobba med provet som vi ska ha det. Men Linda kommer nog ha lite svårare frågor då?! Men jag tror att alla/dom flesta kommer göra hem prov så att
dom bara kan sitta och leka på lektionerna. Inte så, men vill du förklara vad du tänkte på när du tänkte göra så? Inget illa menat! ;P

Tror det var allt! hejhej! ;P

2 kommentarer:

  1. jag tror hemprovet kommer bli rättså svårt att få höga betyg på, man måste ju ha läst in sig så man kan bakgrunden till händelsen, följderna och vad som hände, det kommer nog bli rättså svårt, linda brukar ha lite utmaningar.

    tror jag. :P

    SvaraRadera
  2. Ja, i och för sig så brukar hon ju ha det. Det är ju bra. Bara man förstår frågan annars så kan man ju fråga henne eller ens föräldrar.. Men åndå tycker jag det är svårt att bara sitta och lära mig allt. även om jag ska svara på frågor, men vi får se hur det blir ;P

    SvaraRadera